loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 388 8 سال پیش نظرات (1)

نسخه جدید نرم افزار کی ام پلیر KMPlayer 4.1.2.2 با قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای VR 360 عرضه شد! هم چنین قابلیت VMR9/Direct3D 8 به عنوان یک ویژگی عمومی بر روی نرم افزار تنظیم شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

ADMIN بازدید : 367 8 سال پیش نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار دانلود منیجر IDM در نسخه ۶٫۲۶ خود تغییرات اساسی را در پی داشته است. پشتیبانی از آدرس های اینترنتی IPV6، بهبود صفحه اطلاعات شروع دانلود، رفع مشکل فریز شدن دانلود منیجر در هنگام ذخیره سازی در شبکه و برطرف کردن باگ های استفاده از نرم افزار در فایرفایکس و اینترنت اکسپلورر را می توان چندی از این تغییرات مهم دانست. Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

ADMIN بازدید : 251 10 سال پیش نظرات (0)

نرم افزار JRiver Media Cente برنامه ای همه کاره برای مدیریت بر عکس ها، موزیک ها و فیلم های شماست که به راحتی توسط این برنامه قدرتمند می توانید آن ها را مدیریت و اجرا نمایید شاید بار ها برای شما پیش آمده است که به دنبال موزیک و یا ویدئو خاصی در کامپیوتر خود باشید و آن را نیابید بوسیله این برنامه تمامی این مشکلات حل میشود و شما میتوانید تمامی فایل های خود را به برنامه وارد کرده و همیشه آن ها را در دسترس داشته باشید.

بوسیله این برنامه شما قادر به ساخت انواع دسته بندی و پلی لیست ها برای فایل های خود بوده تا به راحتی و بدون دردسر فایل های مورد علاقه خود را اجرا و یا کپی و حتی رایت کرده که یکی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند همین رایت کردن انواع فایل های شما بر روی CD و DVD است که شما میتوانید دسته خاص و یا گلچینی از فایل های خود را برای رایت انتخاب نمایید. همچنین برنامه قابلیت اتصال به انواع ابزار های مالتی مدیا و دوربین های عکسبرداری و فیلم برداری را نیز داراست تا بوسیله آن راحت فایل های خود را بین ابزار ها و کامپیوتر خود انتقال دهید.

پخش کننده این نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از بیش از 80 نوع فرمت مختلف پخش کننده ای قدرتمند می باشد که شما را از هر گونه نرم افزار دیگری برای پخش فایل های خود بی نیاز میکند تا در عین مدیریت فایل های خود قادر به پخش کردن آن ها با بهترین کیفیت نیز باشید.

 

نرم افزار پلیر مدیریت و پخش فیلم و موزیک - JRiver Media Center 20.0.12
ADMIN بازدید : 238 10 سال پیش نظرات (0)

اگر شما نیز اهل مشاهده ی ویدیو و موزیک باشید حتما با عدم پشتیبانی فرمت در برخی از برنامه ها مخصوصا برنامه های پلیر اصلی که بر روی ویندوز وجود دارند مواجه شده اید. در این مواقع Codec فرمت فایل شما در نرم افزار مورد نظر وجود ندارد و شما باید Codec مناسب را نصب کنید یا نرم افزاری را نصب کنید که از آن Codec پشتیبانی به عمل آورد. Codec مخفف عبارت COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است که در اصل به این معنی است که یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. عموم نرم افزار های پخش تمام این Codec ها را ندارند و برای همین شما مجبور خواهید بود تا از چند نرم افزار برای پخش فایل های ویدیویی و صوتی خود استفاده کنید.

امروز در وب سایت دانلود رایگان می خواهیم پک نرم افزاری K-Lite Codec Pack را به شما عزیزان معرفی کنیم که در اصل یک پک قدرتمند از Codec های مختلف فایل های صوتی و تصویری است و با یک پلیر ساده شما را قادر میسازد تا تمام فرمت های موجود را اجرا و از آن لذت ببرید؛ از سری فرمت هایی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان به WMA, AAC AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4, ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این پک نرم افزاری دارد؛ در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ... . در آخرین نسخه ی این نرم افزار که K-Lite Codec Pack می باشد برخی تغییرات انجام شده است که از این بین می توان به آپدیت ویرایش Media Player Classic ، LAV Filters، نرم افزار DirectVobSub و madVR اشاره نمود که بسیاری از مشکلات موجود برطرف شده است و شما می توانید آن را از وب سایت ایران دانلود ۲دریافت و از اجرای فایل های ویدیویی و صوتی خود لذت ببرید.

دانلود نرم افزار کی لایت کدک پک - K-Lite Codec Pack 10.7.0

ADMIN بازدید : 277 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.103

Google Chrome را می توان یکی از ۲ مرورگر برتری دانست که در سراسر دنیا و توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . رقیب اصلی این مرورگر بدون شک Mozilla Firefox است که دیروز نسخه ای جدید را منتشر کرد . یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مرورگر امنیت و سرعت بسیار بالای این نرم افزار است که بهترین شرایط برای وبگردی را برای شما فراهم می کند . همچنین محیط ساده ولی کامل این نرم افزار از دیگر نقاط قوت آن است که باعث محبوبیت بسیار بالای آن شده است . این مرورگر همچون سایر مرورگر های قدرتمند قابلیت های مختلفی نظیر بوکمارک ، اضافه کردن پلاگین های مختلف ، تغییر پوسته و … را در اختیار شما قرار می دهد که به شخصی سازی این مرورگر کمک بسیاری می کند . بدون شک اگر به دنبال یک مرورگر کامل با تمام آنچه که نیاز دارید هستین Google Chrome یکی از ۲ انتخاب شما خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 262 10 سال پیش نظرات (0)

       

 

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0 Final

بدون شک مرورگر Mozilla Firefox یکی از ۲ مرورگر برتری است که در دنیا و توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . این مرورگر و رقیب همیشگی خود یعنی Chrome که توسط Google تولید و منتشر شده است همیشه در پی بهتر کردن خود نسبت به نسخه های قدیمی و یکدیگر هستند . از این رو سیر تکاملی بسیار عالی را در این مرورگر ها شاهد هستیم . Mozilla Firefox نیز مانند همیشه با تغییراتی قابل توجه در نسخه جدید خود ظاهر شده و قابلیت های بسیاری را به آن اضافه کرده است . همچنین بسیاری از مشکلات قبلی که کاربران را آزار می داد حل شده و شما با مرورگری متفاوت روبرو خواهید بود . همچنین سایر قابلیت های دوست داشتنی قبلی مانند Pop-up Blocker ، Bookmarks و … در این نسخه وجود خواهد داشت . سرعت و امنیت این مرورگر نیز بدون شک یکی از بهترین ها در نوع خود هست . شما به راحتی قادر خواهید بود تا صفحات وب را با سرعتی بالا و البته در امنیت کامل مرور کنید و به وبگردی بپردازید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 246 10 سال پیش نظرات (0)
winrarایران دانلود 2.jpg
 

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل WinRAR 5.11

اگر از آن دسته افرادی باشید که فایل های بسیاری را از اینترنت دانلود می کنید حتما با فرمت هایی مانند Zip , RAR , ISO و … آشنا هستید . فرمت هایی که امروزه اغلب فایل ها توسط آن ها فشرده شده و در اختیار کاربران قرار میگیرد . بدون شک بهترین و پر استفاده ترین نرم افزار در زمینه فشرده سازی و ایجاد این فرمت ها نرم افزار WinRAR است که به شما امکان فشرده سازی و یا استخراج این فایل ها را می دهد . قابلیت های بسیار بالای این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدیریتی کامل بر روی فایل ها داشته باشید و فایل خود را به شیوه های مختلف در اختیار کاربران قرار داده و یا اقدام به آرشیو آن ها کنید . یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان تعمیر فایل هایی است که ناقص دانلود شده اند است که در کشور ما به دلیل قطع و وصل های بسیار در اینترنت کاربرد بسیار بالایی دارد . اگر شما نیز فایل های بسیاری را از اینترنت تهیه و دریافت می کنید بدون شک نرم افزار WinRAR یکی از مهمترین نرم افزار هایی است که باید در کنار خود داشته باشید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,812
  • بازدید ماه : 3,812
  • بازدید سال : 93,380
  • بازدید کلی : 1,888,303