loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 230 10 سال پیش نظرات (0)
unity3dایران دانلود 2.jpg
 

دانلود نرم افزار بازی سازی Unity3D Pro 4.5.3f3

در زمینه بازی های رایانه ای بدون شک موتور Unity3D یکی از قدرتمند ترین و معروفترین موتور های بازی سازی است که حتی توسط کمپانی های بسیار بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد . این نرم افزار به دلیل قابلیت های مختلف و امکان طراحی محتویات مختلف به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی و همچنین محیطی کاری منظم و ساده مورد استفاده هر دو گروه بازی سازان حرفه ای و آماتور است . این نرم افزار به در اختیار داشتن تمامی ابزار مورد نیاز برای طراحی بازی و البته مدل ها از پیش آماده می تواند به تمامی نیاز های شما در این راه پاسخگو باشد . از ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به قابلیت تولید کاراکتر های متحرک با گرافیکی بی نظیر و کاملا طبیعی اشاره کرد که حتی می توان آن ها را در سطح بازی های روز دنیا دانست .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 
ADMIN بازدید : 466 10 سال پیش نظرات (0)

نرم افزار تخصصی مهندسی NI LabVIEW یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می‌باشد که در بسیاری از شاخه‌های مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جمع آوری داده و پردازش آن ها، تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری، کنترل و شبیه سازی فرآیندها و . . . از ویژگی‌های مهم لب ویو می‌باشد. در مقام مقایسه می‌توان نحوه برنامه نویسی Labview را با بخش Simulink نرم افزار MATLAB مقایسه کرد. اما تفاوت در راحتی کار با Icon‌ها و ارتباط با محیط خارج از رایانه می‌باشد. Labview بر خلاف تصور افرادی که آن را یک نرم افزار مهندسی می‌دانند، یک زبان برنامه نویسی کامل است و می‌توان منطق برنامه نویسی و سرعت آن را با زبان های مانند C یا Pastal مقایسه کرد.

ADMIN بازدید : 342 10 سال پیش نظرات (0)

زبان برنامه نویسی پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است. کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورات این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه تقریباً بر روی تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد. PHP عمدتاً مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالبا از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند برای اسکریپت کردن خط فرمان استفاده شود. پی اچ پی می‌تواند بر روی صفحات وب و سیستم‌های عامل و یا پایگاه‌های داده مستقر شود. همچنین می‌تواند به عنوان سیستم مدیریتی پایگاه داده استفاده شود.
PHP Academy شامل ویدویو های
آموزشی می باشد که توسط گروه PHP Academy.org تهیه و منتشر شده اند و علاوه بر آموزش مباحث مختلف در زبان پی اچ پی شامل آموزش هایی در زمینه MySQL, javascript (including jQuery) و CSS نیز می باشد.

ADMIN بازدید : 326 10 سال پیش نظرات (0)

امروزه تبلیغات اینترنتی، بنرها، لوگوها و بسیاری دیگر از تصاویر که به صورت عکس های متحرک و زیبا در وب سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. ساخت این گونه تصاویر به کمک نرم افزارهای طراحی و ساخت فایل های GIF صورت می گیرد که در این نرم افزارها کاربران با قرار دادن تصاویر مورد نظر خود در کنار یکدیگر و استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزارها به راحتی قادر به ساخت فایل های انیمیشن GIF می باشند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت ابزارهای طراحی و یا ویرایش عکس ها فعالیت می کنند، در کنار محصولات خود ابزارها و برنامه هایی را نیز برای ساخت این گونه فایل ها برای کاربران محیا می کنند.
نرم افزار Atani ابزاری جهت ساخت GIF تصاویر متحرک در 5 مرحله می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای ویرایشگر قاب، ساخت AVI یا GIF توسط ضبط کردن، Morphing 1 ،Morphing 2 ،AVI viewer و ... می باشد. این انیمیشن‌ها می‌توانند با ترکیب و تلفیق تصاویر با هر نوع بافت و فرمتی که داشته باشند مانند BMP ،EMF ،GIF ،JPG ،ICO ،PNG ،WMF درست شوند و یا از روی تصاویری که در ویرایشگر خود برنامه تدارک دیده شده، شکل بگیرند. بیش از 80 فیلتر با تنظیمات خاص خود برای اعمال جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده است و همین‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند فایل‌های انیمیشن خارق‌العاده‌ای برای سایت‌های خود طراحی نمایید.

ADMIN بازدید : 262 10 سال پیش نظرات (0)

دوره آموزشی WordPress Plugins: Advanced Custom Fields اضافه شد!

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم‌افزار کد بازی است که به طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن سایت‌ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط مت مولنوگ پایه گذاری شده است. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.
در دوره های آموزشی WordPress شما با تمامی قابلیت ها، ا
مکانات و ابزارهای وردپرس آشنا می شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 637
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,628
  • بازدید ماه : 3,628
  • بازدید سال : 93,196
  • بازدید کلی : 1,888,119