loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 886 10 سال پیش نظرات (1)
عزیزان در این پست حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition را به صورت تخصصی آماده کرده ایم. هر بازی که منتشر میشود، طبعا دارای باگ ها و مشکلات مخصوص به خود است و علت آن هم کرک بودن و یا اوریجینال نبودن بازی است. ما در این مطلب تمامی ارورها و مشکلات بازی Watch Dogs را با هم بررسی و حل می کنیم. ابتدا کارهایی قبل از نصب بازی لازم است که حتما باید انجام دهید.
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition
ADMIN بازدید : 175 10 سال پیش نظرات (0)
عزیزان در این پست برای شما نسخه کم حجم Blackbox بازی Trials Fusion برای PC را که یک بازی موتورسواری جدید ۲۰۱۴ است را آماده دانلود کرده ام. بازی تریالز فیوژن یک عنوان موتور سواری بسیار عالی است که بوسیله استدیو RedLynx تولید و طراحی شده است و در تاریخ ۲۰۱۴/۴/۲۴ توسط کمپانی بزرگ Ubisoft منتشر شد. Trials Fusion ادامه مورد انتظار بازی معروف و شاهکار در سبک Racing یعنی بازی Trials Evolation است. این بازی تعدادی از جزئیات نسل بعد را با خود به همراه آورده است و گیم پلی بسیار عالی ، گرافیک بالا ، جلوه های بصری نوین و بافت های پیشرفته بازی از ویژگی های این نسخه از بازی می باشد. در این بازی موانع فیزیکی و محیط بازی به گونه ای طراحی شده اند، که پریدن از روی آن و انجام حرکات نمایشی لذت بیشماری را به گیمر میدهد. شما در این نسخه علاوه بر چالش با موانع و پریدن از آن ها ، با عنصر زمان هم روبرو هستید، که این دو تا با هم هیجان بازی چندین برابر می کند. از امکانات جدید اضافه شده به این سری بازی تریالز اضافه شدن ۶۰ جاده ی پیش فرض و ۱۰۰۰ نوع مختلف از ابزارها برای ساخت جاده های دلخواه است. از برتری های این نسخه نسبت به نسخه های قبل جلوه های بصری نسل هشتمی ، فیزیک راندن ، تکنولوژی جدید و جهانی زیبا اشاره نمود. هم اکنون نسخه Blackbox بازی Trials Fusion را از ادامه مطلب همراه با آموزش نصب بازی دریافت کنید.
Trials Fusion PC Gamne
ADMIN بازدید : 833 10 سال پیش نظرات (0)
طرفداران شطرنج بازی Deep Fritz 14 برای PC را برای شما آماده دانلود کرده ام. این نسخه کامل است و آموزش نصب بازی Deep Fritz 14 را به همراه کرک فعالسازی و شماره سریال در ادامه برای شما قرار داده ام. بازی Deep Fritz یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی شبیه ساز ورزش شطرنج است، که شما در بازی هم می توانید اصول ، قواعد و ترفندهای بازی شطزنج را یاد بگیرید و هم با بزرگان شطرنج دنیا به مصاف بنشینید و مهارت خود در شطرنج را بسنجید. این بازی یکی از معروفترین بازی های شطرنج جهان است و در سال های گذشته Garry Kasparov شطرنج باز معروف نوتوانست Deep Fritz را شکست دهد و ۲ بر ۳ باخت.
نسخه ۲۰۱۴ بازی Deep Fritz یکی از حرفه ای ترین بازی های شطرنج است و به صورت یک استاد واقعی شما را تربیت می کند و تمام تله ها و ترفندهای بزرگ استادان شطرنج دنیا را به شما یاد می دهید. بازی دارای ویدیوهای آموزشی زیادی در مراحل بازی است، که نگاه کردن و تمرین پس از آن شما را به یک استاد بزرگ شطرنج مبدل می کند. این ویدئوها از اساتیدی مانند Alexei Shirov ، Rustam Kasimdzhanov ، Vladimir Kramnik، Vishy Anand و حتی افسانه مسابقات شطرنج یعنی Garry Kasparov آماده شده اند. شما بازی Deep Fritz 14 را می توانید در حالت آنلاین هم انجام دهید و با این بازی دوستان زیادی از سراسر دنیا برای خود بیابید و حالت آفلاین هم با ابر قدرت deep fritz دست و پنجه نرم می کنید. هم اکنون نسخه کامل بازی شطرنج Deep Fritz 14 را همراه با کرک فعالسازی و شماره سریال را در ادامه مطلب دریافت کنید.
Deep Fritz 14 PC Game
ADMIN بازدید : 245 10 سال پیش نظرات (0)
بازی Foosball Street Edition برای PC توسط استودیوهای بازی سازی Yuisy منتشر شد وبازی را دو کمپانی Yuisyو Exkee با همکاری هم تولید کرده اند. بازی فوتبال ویرایش خیابانی یک بازی کم حجم فوتبال با سبک و سیاقی کاملا متفاوت در قالب گرافیکی فانتزی است و در هر تیم همانند بازی فوتسال ۵ بازیکن حضور دارند و در محیط های متفاوت با بازی فوتبال با هم بازی می کنند. در این بازی هر یک از بازیکنان قدرت و مهارت های مخصوص به خود را دارند . در این بازی ۹ تیم حضور دارند، که در اوایل ۲ تیم آنلاک ( آزاد شده) هستند و شما باید با بازی کردن و بردن بازی تیم های دیگر را هم آنلاک کنید. هم اکنون نسخه POSTMORTEM بازی Football Street Edition را با حجم ۷۸۷ مگابایت از ایران دانلود در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.
Foosball Street Edition
ADMIN بازدید : 306 10 سال پیش نظرات (0)

عزیزان بازی Urban Trial Freestyle برای PC را با حجم بسیار اندک ۲۳۸ مگابایت برای شما آماده دانلود کرده ام. بازی Urban Trial Freestyle یکی از محبوب ترین بازی های کنسول ps vita بود که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Tate Multimedia برای کامپیوتر منتشر شد. در این بازی شما در نقش موتور سوار حرفه ای کراس از روی موانع طبیعی مانند ساختمان ، ماشین های خیابان و خلاصه هر چیزی که سد راه شما بشود پرش می کنید. این بازی سراسر پر از هیجان و استرس است و همواره پلیس به دنبال شما است و شما هم برای فرار از دست پلیس از روی موانع صعب العبور ، جعبه ها ، سطوح شیب دار و … پرش کنید و نظر همگان را به خود جلب نمایید. بازی در ۴۷ مرحله پر هیجان و ۵ محیط بازی در ورزشگاه ها و محیط باز و … غیره پیگیری میشود. با وجود اینکه حجم بازی بسیار کم است ، اما گیم پلی و گرافیک بازی فوق العاده است و تمام حرکات موتورسواری شما شبیه سازی واقعی شده است. هم اکنون نسخه کم حجم و کامل بازی Urban Trial Freestyle را با حجم ۲۴۳ مگابایت که کاری از گروه R.G. Catalyst است را از ایران دانلود در ادامه مطلب دانلود نمایید.

Urban Trial Freestyle R.G. Catalyst Repack

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,740
  • بازدید ماه : 3,740
  • بازدید سال : 93,308
  • بازدید کلی : 1,888,231