loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 200 10 سال پیش نظرات (0)
untitledایران دی ال .png
 
 

دانلود بازی Divinity Original Sin برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

| Update v1.0.169 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: 2014/6/30
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی/RPG
زبان: ENG
حجم فایل: 6.33 GB

معرفی بازی :

Divinity Original Sin یک بازی ماجرا جویی RPG است که شما را در داستانی بسیار زیبا قرار می دهد . نسخه های آزمایشی و ناتمام بسیاری از این بازی منتشر شدند و بسیاری در انتظار نسخه نهایی و اصلی این بازی بودند . اما در نهایت امروز تیم ریلودد موفق به کرک این بازی و انتشار آن برای علاقه مندان به این سبک و بازی شد . این بازی به صورت Open-World منتشر شده است و شما می توانید گیم پلی های بسیاری را تجربه کنید و در هر کدام از آن ها با توجه به آن چیزی که در ذهن دارید برخورد کنید . شمادر نقش یک شکارچی جوان ولی حرفه ای ظاهر می شوید که به دنبال کسانی است که از جادو های سیاه و بد استفاده می کنند که باعث آزار مردم دنیا شده است . اما تنها اندکی پس از درگیری با این جادوگران خود را در میان ماجرایی بسیار بزرگ تر از ان چیزی که تصویر می کردید می بینید و باید بزرگترین و قدرتمند ترین جادوگران دنیا را شکست دهید . داستان بازی در نهایت به یک چیز ختم خواهد شد اما این که چگونه به آن برسید بستگی به خودتان دارد و با توجه به Open-World بودن بازی شما تصمیم خواهید گرفت که مسیر بازی چگونه دنبال شود

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 230 10 سال پیش نظرات (0)
rorys-restaurant-ایران دانلود 2.jpg
 
نسخه سالم و معتبر F4CG »

بازی رستوران روری که به تازگی از سوی iwin برای سیستم های PC منتشر شده است یک بازی کم حجم و زیبا در سبک مدیریتی است که شما در آن کنترل یک رستوران را بر عهده دارید. روری شخصیت اصلی بازی از مدرسه آشپزی فارغ التحصیل شده است اما وی به دلیل وام های دانشجویی که گرفته است با شکست روبرو است، او در آینده تصمیم میگیرد تا روستورانی را باز کند و بتواند وام های خود را پرداخت کند. در این بازی 3 نو بازی زیبا وجود دارد که پخت و پز جزئی از آن هاست، بازی دارای 70 مرحله چالش برانگیز است که شما باید غذاهای سفارش داده شده را آماده کنید. این بازی از رنگ بندی جذابی استفاده کرده و بازی دارای حجم بسیار کمی است و مناسب برای سیستم های ضعیف! شما میتوانید آخرین ورژن بازی Rorys Restaurant را بصورت مستقیم از ایران دانلود ۲دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 785 10 سال پیش نظرات (0)

هنگامی که در E3 2009 مایکروسافت پرده از پروژه حسگر حرکتی خود برداشت، کمتر کسی تصور می کرد این نمایش شگفت انگیز روزی به واقعیت تبدیل شود. این حسگر که در ابتدا Natal نام داشت توانست جوایز زیادی در E3 2009 به دست آورد و از آن زمان تاکنون بحث های فراوانی در مورد آن شکل گرفته است، بر خلاف Sony Move و Nintendo Wii Motionplus که تنها قادر به شبیه سازی حرکت دستهای شما هستند، کینکت حرکت تمام بدن شما را شبیه سازی می کند که این امر موجب متفاوت شدن کینکت از رقبا شده است. کینکت به وسیله ی یک دوربین که شما آن را در بالا یا جلوی تلویزیون خود قرار می دهید حرکت بدن شما را به فرامینی تبدیل می کند که برای ایکس باکس قابل اجرا است. پس از عرضه کینکت شرکت های زیادی برای این حسگر شروع به ساخت بازی کردند .یکی از این بازی ها Harry potter است که توسط کمپانی Warner منتشر شده است . در ادامه با معرفی این بازی در خدمت شما عزیزان هستیم .

دانلود بازی کینکت هری پاتر -  Harry Potter for Kinect

داستان هری پاتر را که همه می دانند و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که درباره آن بی اطلاع باشد. پسر یتیمی که در سن 11 سالگی متوجه می شود که یک جادوگر است و به مدرسه جادوگری Hogwarts می رود و زندگی جدیدی را در آنجا شروع می کند. داستان بازی شامل اتفاقاتی می شود که در 7 کتاب آن رخ می دهند. با توجه به اینکه بازی برای کینکت ارائه شده گرافیک بازی در حد متوسطی قرار دارد . گیم پلی بازی بد نیست و می تواند حس یک دانش آموز مدرسه Hogwarts را تا حدودی به شما انتقال دهد. مراحل بازی بیشتر شبیه Mini-Game هایی می مانند که باید آن ها را به درستی به پایان برسانید تا راهی مراحل بعدی شوید، اما همین مراحل کوتاه از تنوع خوبی برخوردار هستند. کارهای زیادی را در این بازی انجام خواهید داد. از دوئل کردن گرفته تا درست کردن معجون، مبارزه با غول، فرار از دست مرگ خوارها و... بخشی از کارهایی هستند که در این بازی انجام می دهید. البته روند کلی کار کاملاً مشخص است و بجز برخی مراحل خاص، مانند مرحله ای در گلخانه، درست کردن معجون و بازی Quidditch، گیم پلی سایر قسمت ها تقریبا شبیه به یکدیگر هستند.

ADMIN بازدید : 229 10 سال پیش نظرات (0)
aritana-and-the-harpys-feather1ایران دانلو د2.jpg
 
 

دانلود بازی Aritana and the Harpys Feather برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

| Update 1 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG
حجم فایل: ۱٫۳۶ GB

معرفی بازی :

Aritana and the Harpys Feather یک بازی نقش آفرینی دو بعدی است که شما را وارد دنیایی بسیار جالب و هیجان انگیز می کند . شما در این بازی در نقش یک پسربچه ظاهر خواهید شد و باید از سختی ها و مشکلاتی عبور کنید که حتی انسان های بالغ نیز به راحتی قادر به عبور از این دشواری ها نیستند . دشمنان متفاوتی در بازی به سوی شما حمله می آورند و سعی دارند تا شما را از هدف خود و حتی زندگی دور کنند اما این شما خواهید بود که از سد آن ها گذر خواهید کرد و به آنچه باور دارید خواهید رسید . در بازی باید از مسیر های بسیار دشواری عبور کنید که تنها راه عبور از آن هوش بالا و دقت بسیار بالا در حرکات است . به عنوان مثال باید از مکان هایی بالا بروید که پر از موانع کشنده و حتی دشمنانی هستند که در انتظار برای شما برای رسیدن به نقطه ای خاص هستند . همچنین در بسیاری از مواقع دشمنان به حدی قدرتمند خواهند بود که شما توان شکست دادن آن ها را حتی با قدرت های جادویی نخواهید داشت و به ناچار باید از دست آن ها فرار کنید که البته این کار نیز به همین سادگی نیست و نیاز به دقت و ذهن کاملا بازی دارد

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 1262 10 سال پیش نظرات (2)
the-sims-4ایران دانلود 2.jpg
 

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

| دانلود نسخه Digital Deluxe Edition |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی/شبیه سازی
زبان: ENG
حجم فایل: ۸٫۴۵ GB

معرفی بازی :

شاید بتوان گفت که سری بازی های The Sims یکی از بهترین بازی ها از نظر فروش و محبوبیت در نزد گیمر ها می باشد. بازی The Sims 4 همانند نسخه های پیشین، شبیه ساز زندگی می باشد و از داستان خاصی برخوردار نیست و باید خودتان سر نوشت زندگی خود را بسازید. می توانید برای خود شغل محیا کرده و به آن مشغول شوید و بوسیله آن پول به دست بیاورید و پول را هر جور که میخواهید خرج کنید. می توانید خانه خود را ساخته، شریک زندگی خود را پیدا کرده، لحظات شیرین و تلخ زندگی خود را با او تقسیم کرده و در کنار یکدیگر، زندگی تلخ را شیرین کرده و از آن لذت ببرید. در بازی The Sims 4 جزئیات فراوانی در ساخت یک کاراکتر بازی یا همان SIM اضافه شده است. در این نسخه قابلیت ساخت چین و چروک صورت به شکل جداگانه برای هر SIM اضافه شده است. قابلیتهای دیگری نظیر خالکوبی، ریش و سبیل، آرایش و زیورآلات نیز دارای تنوع بیشتری هستند. شما همچنین میتوانید برای SIM خود سه ویژگی شخصیتی و یک آرزو انتخاب کنید و بسته به این انتخاب هایی که می کنید، ویژگی هایی مخفی برای SIM خود باز کنید تا در انجام برخی امور توانایی بیشتری داشته باشد. همچنین شما باید در این بازی کاراکتر خود را از تمام جنبه های روحی، روانی، احساسی، جسمی (مانند گرسنگی، تفریح و …) تامین کنید و کوچک ترین کوتاهی در این بخش ها ،منجر به ضربه سنگینی به کاراکتر شما می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,697
  • بازدید ماه : 3,697
  • بازدید سال : 93,265
  • بازدید کلی : 1,888,188