loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 1946 10 سال پیش نظرات (0)
 ورژن 1.8.0 به پست اضافه شد »

این بار برای شما دوستان عزیز بازی کامپیوتر زیبای Minecraft را ارائه می‌دهیم. این بازی تا کنون بیش از 1 میلیون نفر از آن استفاده کرده اند و در اپ استور از دانلود بالایی برخوردار بوده است. شما در این بازی زیبا می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما در این بازی با داشتن بلوک‌ های جدید شروع به ساخت دیوار‌ های و شکل‌هایی که دوست دارید می‌پردازید در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک‌ های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می‌کند. با داشتن این بازی می‌توانید به صورت مجازی هم به بازی بپردازید که واقعا جذاب می‌شود و برای خود حریف پیدا کنید و با طرز فکر جدید آن‌ ها را شکست بدهید. درواقع بازی ماین کرافت حکم یک بازی خانه سازی حرفه ای را دارد که در آن هرچیزی را میتوانید بسازید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن ارائه شده از بازی Minecraft را با قابلیت نصب آسان از ایران دانلود ۲دریافت کنید.

دانلود بازی Minecraft v1.8.0 برای PC - ماین کرافت کامپیوتر

ADMIN بازدید : 482 10 سال پیش نظرات (0)
nhl-15-ps3ایران دانلود 2.jpg

دانلود بازی NHL 15 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.60 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۹/۰۵
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۴٫۶۰
ایدی بازی : BLUS31436
حجم فایل: ۵٫۸۷ GB

معرفی بازی :

باری دیگر شرکت بزرگ EA بازی ورزشی دیگری را برای علاقه مندان به ورزش و مخصوصا علاقه مندان به رشته هاکی منتشر کرد . NHL 15 عنوان جدیدی از سری بازی های NHL است که با تفاوت ها و گسترش های بسیاری نسبت به نسخه قبلی یعنی NHL 14 منتشر شده است . بازی NHL 15 را می توان بهترین و کاملترین شبیه ساز برای بازی هاک روی یخ دانست که تا کنون منتشر شده است . این ورزش هیجان انگیز به دلیل برخورد های فیزیکی بالا و شرایط خاص خود به سختی امکان انتقال به یک بازی کامپیوتری را فراهم می کند که شرکت EA به خوبی از پس این کار بر آمده است . این بازی با در اختیار داشتن گرافیکی عالی و البته گیم پلی و فیزیک بی نظیر خود تمام حسی را که شما در یک بازی هاکی تجربه خواهید کرد را به شما منتقل می کند . تمامی حرکات بازیکنان و سرنوشت بازی به شما و تصمیمات شما بستگی خواهد داشت . در نسخه جدید این بازی تفاوت هایی را در قسمت کنترل و فیزیک بازی مشاهده خواهید کرد که بدون شک شما را بیش از پیش به سری بازی های NHL علاقه مند خواهد کرد .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 
ADMIN بازدید : 426 10 سال پیش نظرات (0)
pes-20131ایران دانلود 2.jpg
 

دانلود پچ ایرانی بازی PES 2013 با عنوان WC 2014

PES یکی از محبوب ترین سری بازی های ورزشی و فوتبالی است که توسط کمپانی معروف Konami که در زمینه بازی های ورزشی سابقه بسیاری دارد منتشر شده است . اما یکی از مشکلاتی که این بازی مخصوصا برای تیم ملی ایران وجود دارد ، عدم وجود نام ها و فیس های مناسب برای بازیکنان تیم ملی ایران و … از این سری مشکلات هستند . از این رو پچی ایرانی از طرف همکاران تیم تاپ ۲ دانلود طراحی شده که این مشکلات رفع شده و ویژگی های بسیار مناسبی به بازی افزوده خواهد شد . این پچ شامل تصحیح تمامی نام های بازیکنان ایران ، فیس های بازیکنان تیم ملی ایران ، صدای مناسب برای گزارشگر بازی برای نام بازیکنان ایرانی و … است که می تواند بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گیرد . همچنین تیم منتخب سال ۹۸ و ۷۴ ایران که بدون شک یکی از بهترین دوره های فوتبال ایران بوده به عنوان یک تیم کلاسیک به بازی افزوده شده است . همچنین در این بازی بیش از ۳۵۰۰ فیس جدید اضافه و تصحیح شده است که بازی را بیشتر به واقعیت نزدیک می کند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 317 10 سال پیش نظرات (0)
teslagrad-1ایران دانلود 2.jpg
 

دانلود بازی Teslagrad برای PC

| نسخه FASiSO با فرمت Bin به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۲/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: معمایی/پازل
زبان: ENG
حجم فایل: ۲۶۶ MB

اطلاعات بازی :

Teslagrad یکی از بازی های فوق فکری می باشد که تا موقعی که سر شما را درد نیاورد ول کن شما نخواهد بود. این بازی نیز شبیه دیگر بازی های در سبک Puzzle، بسیار فکری بوده و نیازمند یک فکر باز و آزاد می باشد تا بتوان یک دل سیر از آن لذت برد. این عنوان از نظر سبک بسیار شبیه به بازی فکری Machinariume می باشد اما با اندکی تفاوت. شما در این بازی نقش یک پسر جوان را داردید که خود را درگیر یک توطئه میبند که توسط یک پادشاه مستنبد و با زور به دیگران تحمیل شده. در این بازی شما توانایی های جدید بدست می آورید و در ۱۰۰ محیط به سبک اروپای قدیم که همگی با دست طراحی شده اند قرار خواهید گرفت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

ADMIN بازدید : 339 10 سال پیش نظرات (0)

شاید پس از ریختن خون هزاران نفر در بازیهای مختلف، برای استراحت هم که شده، کمی گشت و گذار در یک جزیره زیبا همراه با یک پلنگ ناز خالی از لطف نباشد. در حالی که امروزه بازیهای اکشن بازار این صنعت را پر کرده اند، دیدن بازیهای لطیف و شاد کمی تعجب بر انگیز باشد! به نظر با توجه به علایق گیمر های امروزی، انتشار چنان عناوینی یک ریسک باشد، اما شرکت Frontier این ریسک را انجام داده و اقدام به انتشار بازی کاملاً متفاوتی از اکثر بازیهایی که امروزه شاهدشان هستیم کرده است؛ بازی که نه در آن شاهد خون هستیم، نه کشت و کشتار، نه اسلحه و نه خشونت. Kinectimals عنوانی است که میتواند پس از انجام یک بازی سخت و خشن، یک زنگ تفریح برایتان باشد. داستان بازی یک داستان بسیار ساده و کودکانه است، داستانی همانند کتاب های داستان، اما همین داستان کودکانه و ساده نیز میتواند شما را سرگرم کند؛ در یک جزیره دور افتاده که هیچ انسانی در آن زندگی نمیکند، ناگهان هواپیمایی سقوط میکند و گربه سانان قصه ما که از همه چیز بی خبر هستند با کنجاوی به سوی لاشه هواپیما روانه میشوند. پس از مشاهده یک کات سین میبینیم که تنها سرنشین هواپیما که ما هستیم با کرکتر های بازی روبرو میشود؛ حال این شمایید که باید از میان 5 گربه سانی که در مقابلتان قرار گرفته یک کدام را انتخاب کنید.

دانلود بازی کینکت حیوانات - kinectimals XBOX 360

کنترل بازی ساده و روان است و مشکل زیادی را برای شما بوجود نخواهد آورد، در این عنوان شما برای بازی کردن و تربیت حیوان خود وسایل زیادی را در اختیار خواهید داشت که همین امر باعث ایجاد تنوعی قابل قبول در بازی میشود؛ با استفاده از این وسایل علاوه بر تربیت کردن حیوان خود میتوانید به انجام مینی گیم هایی نیز بپردازید، این مینی گیم ها بسیار متنوع و مفرح نیز هستند، برای ارتباط برقرار کردن با حیوان خود باید بپرید، بچرخید، بنشینید، صدایش بزنید، روی زمین قلط بزنید، نازش کنید و ... که اکثر اینکار ها برای تربیت حیوانات بازی انجام میشوند که خوشبختانه از ریزه کاری های خوبی نیز برخوردارند ، گرافیک هنری بازی بسیار زیبا و تحسین بر انگیز است، محیط های بازی بسیار فانتزی، شاد و مملو از رنگ های گوناگون هستند؛ گاهی اوقات بازی کردن را رها کرده و به محیط های زیبای بازی خیره خواهید شد، مراتعی زیبا و پر از گل و گیاه که از کنارشان آبشار ها و نهر هایی جریان دارند و به هرچه زیباتر شدن محیط کمک میکنند. فیزیک بازی بیشتر در مینی گیم ها به چشم خواهد خورد، زیرا در مینی گیم ها با پرتاب توپ و ... میتوان این بخش رو مورد سنجش قرار داد؛ هر توپ با توجه به قدرت و زاویه ای که به آن میدهید به اطراف پرتاب خواهند شد و به خوبی شاهد این هستیم که سطوح مختلف تاثیرات متفاوتی را روی اجسام میگذارند و حرکت اجسام را تحت شعاع قرار میدهند. در کل قوانین فیزیکی با توجه به فانتزی بودن بازی، به خوبی در بازی اعمال شده اند و مخاطب را راضی خواهند کرد. توجه به بخش صداگذاری بازی که یکی از ارکان اصلی یک بازی فانتزی که بیشتر مخاطبانش کودکان هستند، بسیار مهم خواهد بود؛ و خوشبخاتانه سازنده بازی نیز توجه خاصی را در این زمینه به خرج داده است. هرکدام از حیوانات صدای طبیعی و مخصوص خود را دارند و به طبیعی تر شدن بازی کمک شایانی میکنند؛ شنیدن خِـر خِـر یک پلنگ کوچک در صفحه نمایشگر شما بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود! صداگذاری تنها شخصیت متکلم بازی، یعنی دستیار کاپتان نیز بسیار خوب و دلنشین است،در کل Kinectimals عنوانی است که با قرار دادن شما در یک جزیره زیبا و همراه کردن شما با حیواناتی که در واقعیت حتی فکر دوستی با آنها نیز ترسناک است، ساعات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، اما همانطور که گفته شد تمرکز اصلی بازی برای جذب مخاطبان کم سن و سال بوده که همین امر ممکن است باعث شود که گیمر های بالغ بعلت کم بودن کیفیت بازی نسبت به بازی های روز از این بازی خوششان نیاید، اما فکر نمیکنم پس از کشتار جمعی در خیابان های یک شهر و به قتل رساندن مردم با خودروی خود، کمی گشت و گذار در یک جزیره زیبا، چیزی از شما کم کند!

ADMIN بازدید : 328 10 سال پیش نظرات (0)

« نسخه سالم و معتبر CODEX »

سال ۲۰۰۶ بود عنوانی با نام Dead Rising از سوی کپکام منتشر شد که حال و هوای آخرالزمانی و به مسلخ کشیدن زامبیهای بیچاره را داشت. جو آخرالزمانی جوی بود که خیلی از بازیها وارد آن شده بودند و شده اند و جولان میدهند. جذابیت این جو اتمسفری سنگین,ترسناک و تلاش برای بقا و زنده ماندن است. اما فاکتوری که این بازی داشت چیزی فراتر از یک عنوان معمولی ترس و بقا بود. تم فان و طنز بازی بود که طرفدارانی را برای این بازی دست و پا کرد. ساخت اسلحه های ترکیبی و افتادن به جان زامبیها و سلاخی کردن آنها به هر طریقی که دوست داشتید و گاها پوشیدن یکسری لباسهای مسخره و خلاصه طنز. این بازی توانست میانگین نمرات ۸۷ را بدست آورد. برای همین کپکام دست به ساخت نسخه دوم زد, تا سال ۲۰۱۰ نسخه دوم بازی یعنی Dead Rising 2 به بازار آید. وسعت نقشه بازی بزرگتر شده بود و اسلحه های ترکیبی بیشتر و متنوع تر و همچنین موتور گرافیکی بازی تغییرات خوبی دیده بود و باعث شده بود باعث رنگ و لعاب بهتری به خود بگیرد و این نسخه نیز میانگین امتیاز ۸۰ را بدست آورد! بخش چند نفره خوبی را نیز به بازی اضافه کرده بودند که از عاملین فروش خوب بازی شد. حال Capcom نسخه سوم این بازی برای PC عرضه کرده است که در ادامه با معرفی این بازی زیبا در خدمت شما عزیزان هستیم .

دانلود بازی Dead Rising 3 برای کامپیوتر


اتفاق جدیدی که در بازی رخ داده این است که اتمسفر بازی سیاهتر و سنگینتر شده است ,داستان کمی عمیقتر و لایه دار تر و همچنین مجددا گیم پلی کمی جذابتر و بهتر شده است . اسلحه های ترکیبی بیشتر,وسعت نقشه بهتر و البته گرافیکی خیلی بهتر از قبل. در این شماره هم مثل دو شماره قبل ماموریت های فرعی زیادی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.ماموریت هایی که شامل کمک به بازماندگان شهر,ثبت رکورد در کشتن زامبی ها به شکل های مختلف و جنگ با انسان هایی که عقل خود را از دست داده اند میشود و تنوع خوبی به بازی داده است.مهم ترین تغییر بازی نسبت به دو شماره قبل منتقل شدن بازی از محیط های فروشگاهی به محیط های شهری میشود. محیط ها از مجموع نقشه های دو قسمت قبلی نیز بزرگتر هستند. این گستردگی تنها به این موضوع ختم نمی شود. به طوری که می توان وارد بسیاری از خانه ها و ساختمان های موجود در شهر شد. سطح ریزه كاری ها در چهره های شخصیت های اصلی بسیار طبیعی و زیبا کار شده و این موضوع تا حدودی درباره زامبی ها نیز صدق می کند. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و در نقاط مختلف شاهد حضور انواع مختلفی از این موجودات هستیم.تخریب پذیری محیط و فیزیك اجزا بهتر از گذشته كار شده و این موضوع به هنگام استفاده از سلاح های سرد تجلی پیدا می كند. از سوی دیگر، سلاح ها و اتومبیل ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام دارای نوار سلامتی هستند.صداگذاری های انجام شده روی شخصیت ها بسیار خوب صورت گرفته و حس تعلیق را به شکل معقولی منتقل می کند. همچنین صداگذاری زامبی ها و اتومبیل ها بسیار جالب بوده و در اکثر مواقع بی نقص هستند. محیط گسترده بازی، سرشار از آیتم های قابل استفاده است كه هر كدام به طریقی به كار بازیكنان می آیند.مكانیزم ارتقاء ویژگی های نیک از مهم ترین بخش های گیم پلی است که در طول بازی نقش بسزایی را ایفا می كند. یکی دیگر از بخش های کلیدی، ترکیب سلاح ها با یکدیگر است كه علاقه مندان بسیاری هم دارد. این قابلیت در خصوص وسائل نقلیه هم صدق می كند. به طوری كه به عنوان مثال، با تركیب یك موتور سیكلت با یك قلتک، یك سلاح كشتار جمعی و فوق العاده كاربردی برای نابود كردن زامبی ها می سازد. DR3 یکی از بهترین و مفرح ترین تجربه ها در بین عناوین این ژانر و بطور كلی نسل جدید است كه در عین سادگی با استقبال خوب بازیكنان و منتقدین مواجه شده است. اگر برای اولین بار قصد تجربه یكی از نسخه های این سری را در سر دارید، بدون شك DR3 مناسب ترین گزینه ممكن است كه رنگ و بوی نسل جدید هم دارد.

ADMIN بازدید : 524 10 سال پیش نظرات (0)

لگوها در کمال ناباوری در صنعت بازی های کامپیوتری هم طرفداران زیادی به دست آوردند و بازیکنان زیادی را سرگرم بازی های مختلف خود کردند. پس از نسخه های مختلفی که از این سری از بازی ها ساخته شد، اینبار شاهد عرضه نسخه سوم از سری بازی های LEGO Star Wars هستیم. شاهکار جورج لوکاس (George Lucas) در سینما، اینبار در قالب یک بازی لگویی به نمایش درآمده است. داستان، ماجراهای انیمیشن The Clone Wars را در قالب یک بازی به نمایش درمی آورد. اما قسمت هایی از فیلم هایی مانند Star Wars-Episode II: Attack of the Clones و Star Wars: The Clone Wars هم در آن دیده می شوند.

دانلود بازی ایکس باکس لگو: جنگ ستارگان 3 -  LEGO Star Wars III: The Clone Wars XBOX 360

یکی از بخش هایی که سری بازی های لگو را بین طرفدارانش محبوب کرده، گرافیک فانتزی بازی است و همانند سایر عنوان های لگو، تمام شخصیت ها و اکثر اشیائی که در محیط دیده می شوند، از لگو ساخته شده اند. شخصیت های محبوب سری عنوان های Star Wars به طرز بسیار زیبایی به شکل لگو طراحی شده اند. محیط های بازی در مقایسه با سایر نسخه های لگو بسیار زیباتر به نظر می رسند و از قسمت های زیبایی تشکیل شده اند. تنوع دشمنان در این بازی بسیار زیاد است و همچنین در برخی از صحنه ها شاهد تعداد زیادی از نیروها هستیم. اکثر موجودات و هیولاهای دنیای Star Wars را می توانید در این بازی به صورت لگو مشاهده کنید که اتفاقاً بسیار خوب طراحی شده اند. جلوه های بصری بسیار خوبی برای بازی در نظر گرفته شده است. تخریب پذیری محیط بازی در مقایسه با عنوان های قبلی بسیار بهتر شده است. سری بازی های لگو تم اصلی موسیقی خود را از روی فیلمی برمی دارند که بازی از روی آن ساخته شده است. این موضوع نیز در این بازی حکم فرما است. موزیک های زیبای سری فیلم های Star Wars در این بازی نیز شنیده می شوند. آهنگ معروف این سری فیلم ها در اکثر مواقع به گوش می رسد و بازیکنان کاملاً در فضای دنیای Star Wars قرار می گیرند. گیم پلی در مقایسه با عنوان های قبلی تغییر چندانی نکرده است. همچنان یک بازی اکشن-ماجراجویی با معماهای ریز و درشت را پیش رو دارید. البته در این بازی صحنه های اکشن، هیجان بیشتری به بازی بخشیده اند. تنوع مراحل و نوع گیم پلی در این بازی بسیار خوب است و بازیکنان هرگز احساس خستگی و یکنواختی نخواهند کرد. نبردهای بازی بسیار زیبا از کار درآمده اند. محیط ها بسیار شلوغ طراحی شده اند و نیروهای دشمن به تعداد زیاد در محیط بازی دیده می شوند. قسمت Co-Op نیز در بازی قرار گرفته و بازیکنان می توانند در حالت Split-Screen بازی را دنبال کنند. در این عنوان 18 مرحله و 13 سیاره مختلف قرار دارد که 20 ساعت گیم پلی را برای بازیکنان به همراه خواهند آورد. این موضوع هم می تواند برای طرفداران این سری از بازی ها بسیار جذاب باشد، چرا که می توانند مدت زمان زیادی را برای بازی مورد علاقه خود صرف کنند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 727
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,718
  • بازدید ماه : 3,718
  • بازدید سال : 93,286
  • بازدید کلی : 1,888,209