loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 229 10 سال پیش نظرات (0)

رشد روز افزون دانش بشری انسانها را با دست آوردها و علوم جدیدی آشنا می‌سازد که قبل از آن شاید تنها ریشه در تخیل داشت رباتیک یکی از تخیلات انسانی است که کم کم پا به عرصه واقعیت نهاده و زندگی بشری را دست خوش تغییرات شگرفی خواهد کرد.
کلمه ربات اولین بار توسط Karel Capek نویسنده نمایشنامه R.U.R روبات‌های جهانی روسیه در سال 1921 ابداع شد. ریشه این کلمه، کلمه چک اسلواکی (robotnic) به معنی کارگر می‌باشد.
امروزه دانشمندان سعی بر آن دارند ربات‌هایی بسازند که به طرق مختلف نیاز ‌های انسان‌ را براورده سازند و در نهایت به رباتی با قابلیت ‌های کامل یک انسان برسند.
در مجموعه حاضر سعی شده
کتاب های مربوط به علم رباتیک گردآوری شود.

HADI بازدید : 257 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس TheNewBoston C++ Training        سی پلاس‌پلاس ++C یک زبان برنامه‌ نویسی همه‌منظوره است که از برنامه‌نویسی رویه‌ای، تجرید داده‌ها و برنامه‌نویسی شیءگرا پشتیبانی می‌کند. در واقع به دلیل اینکه این زبان قابلیت های زبان‌های سطح بالا و پایین را به‌صورت هم‌زمان داراست، بعنوان یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شیءگرا، برنامه‌نویسی جنریک است. ++C به همراه جد خود C از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تجاری هستند. در دوره آموزش TheNewBoston C++ Trainingشما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان های برنامه نویسی کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

دانلود TheNewBoston C++ Training - آموزش زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

HADI بازدید : 268 10 سال پیش نظرات (0)

 دانلود Rapid Typing Tutor 5.0.100.56 Beta – نرم افزار آموزش تایپ سریع             هدف نرم افزار Rapid Typing Tutor آموزش تایپ صحیح و استفاده درست از کیبورد به روشی جذاب و سرگرم کننده می باشد. Rapid Typing Tutor از بهترین نرم افزار های آموزشی تایپ ۱۰ / ده انگشتی می باشد. این برنامه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است. یادگیری تایپ سریع با کمک بازی های آموزشی این برنامه جذاب و سرگرم کننده می باشد. هم چنین دارای اطلاعات آماری و درس های شخصی سازی شده بوده که به ندرت حتی در نرم افزار های پیشرفته تر دیده می شوند. این برنامه پیشرفت شما را زیر نظر گرفته و آمار دقیق و پیشرفته ای را بر طبق آن ارائه می دهد.

این آمار شامل ۱۵ پارامتر مختلف از جمله کلمه در دقیقه ، حروف در دقیقه و گزارش میزان درست صحیح کلمات تایپی می باشد. طراحی خلاقانه نرم افزار و استفاده از رنگ ها در رابط کاربری برای یادگیری سریع تر و سر گرم کننده تر می باشد. هم چنین این برنامه قابلیت پشتیبانی از چندین کاربر همزمان را داشته که آن را به محصولی مناسب برای مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز علمی پژوهشی تبدیل می نماید. جهت عه کدانلود و مشاهده امکانات نرم افزار از دانلودها 2 به ادامه مطلب مراجه کنید                                                          

           

ADMIN بازدید : 466 10 سال پیش نظرات (0)

نرم افزار تخصصی مهندسی NI LabVIEW یک زبان برنامه نویسی گرافیکی می‌باشد که در بسیاری از شاخه‌های مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جمع آوری داده و پردازش آن ها، تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری، کنترل و شبیه سازی فرآیندها و . . . از ویژگی‌های مهم لب ویو می‌باشد. در مقام مقایسه می‌توان نحوه برنامه نویسی Labview را با بخش Simulink نرم افزار MATLAB مقایسه کرد. اما تفاوت در راحتی کار با Icon‌ها و ارتباط با محیط خارج از رایانه می‌باشد. Labview بر خلاف تصور افرادی که آن را یک نرم افزار مهندسی می‌دانند، یک زبان برنامه نویسی کامل است و می‌توان منطق برنامه نویسی و سرعت آن را با زبان های مانند C یا Pastal مقایسه کرد.

ADMIN بازدید : 222 10 سال پیش نظرات (0)

یکی از مسائلی که در قرن اخیر به دغدغه افراد زیادی در سرتاسر جهان تبدیل شده است داشتن اندامی مناسب است، تقریباً کسی نیست که نخواهد تناسب اندام خود را حفظ نماید و به دنبال راه حلی برای سریعترین رسیدن به این هدف نباشد. علاوه بر رژیم غذایی مناسب، ورزش نیز فاکتور تاثیر گذاری در این زمینه است که نه تنها به دستیابی و حفظ اندامی مناسب کمک می کند بلکه منجر به افزایش آمادگی جسمانی و قدرت بدنی می شود. به طور کلی تناسب اندام به طور کلی از طریق تغذیه صحیح، ورزش و استراحت کافی به دست می‌آید. آمادگی جسمانی عملکرد قلب، شش ها و ماهیچه‌های بدن را شامل می‌شود و به طور ویژه ظرفیت قلبی-ریوی، نیروی عضلانی، استقامت عضلانی و انعطاف را مورد توجه قرار می‌دهد.
مطالعات نشان می دهد که کاهش استرس و تمدد اعصاب به طور قابل توجهی بر روند کاهش وزن شما سرعت خواهد بخشید.

ADMIN بازدید : 214 10 سال پیش نظرات (0)

گاهی اوقات شما در طی سفر ، مکان های عالی را می بینید که دوست دارید با عکاسی ، تجربه ی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . اما یک عکس برداری حرفه ای در کوتاه ترین زمان ، کاری است که نیاز به تمرین دارد . در این ویدئوهای آموزشی جدید شرکت Lynda عکاس حرفه ای Paul Taggart به شما نکات و مراحل عکاسی در حالت فشار را آموزش می دهد . جایی که زمان بسیار اندک است و شما می بایست بهترین عکس خود را بگیرید . این موقعیت برای خبرنگارها نیز بسیار پیش می آید . عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیلهٔ دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن.در این فرآیند، دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو یا گیرنده تصویر، باعث می‌شود الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور (نقره کلرید یا گیرنده) تأثیر گذارد و باعث ثبت تصاویر گردد.

 

ADMIN بازدید : 326 10 سال پیش نظرات (0)

امروزه تبلیغات اینترنتی، بنرها، لوگوها و بسیاری دیگر از تصاویر که به صورت عکس های متحرک و زیبا در وب سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. ساخت این گونه تصاویر به کمک نرم افزارهای طراحی و ساخت فایل های GIF صورت می گیرد که در این نرم افزارها کاربران با قرار دادن تصاویر مورد نظر خود در کنار یکدیگر و استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزارها به راحتی قادر به ساخت فایل های انیمیشن GIF می باشند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت ابزارهای طراحی و یا ویرایش عکس ها فعالیت می کنند، در کنار محصولات خود ابزارها و برنامه هایی را نیز برای ساخت این گونه فایل ها برای کاربران محیا می کنند.
نرم افزار Atani ابزاری جهت ساخت GIF تصاویر متحرک در 5 مرحله می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای ویرایشگر قاب، ساخت AVI یا GIF توسط ضبط کردن، Morphing 1 ،Morphing 2 ،AVI viewer و ... می باشد. این انیمیشن‌ها می‌توانند با ترکیب و تلفیق تصاویر با هر نوع بافت و فرمتی که داشته باشند مانند BMP ،EMF ،GIF ،JPG ،ICO ،PNG ،WMF درست شوند و یا از روی تصاویری که در ویرایشگر خود برنامه تدارک دیده شده، شکل بگیرند. بیش از 80 فیلتر با تنظیمات خاص خود برای اعمال جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده است و همین‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند فایل‌های انیمیشن خارق‌العاده‌ای برای سایت‌های خود طراحی نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,813
  • بازدید ماه : 3,813
  • بازدید سال : 93,381
  • بازدید کلی : 1,888,304