loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 265 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 32.0.1 Final

Mozilla Firefox 32.0.1 Final جدیدترین نسخه از مرورگر محبوب Mozilla Firefox است که از سوی تولید کنندگان آن منتشر شده است . این مرورگر که بی شک یکی از 2 مرورگر برتر دنیا است امکاناتی را به شما ارائه خواهد داد که در سایر مرورگر ها و نرم افزار ها شاهد آن نخواهید بود . امنیت و سرعت بارگذاری صفحات این مرورگر بسیار عالی است و با توجه به استفاده از تکنولوژی ها و متد های جدید سعی در لود صفحات در سریعترین زمان ممکن دارد . همچنین قسمت امنیتی این مرورگر نیز سعی دارد تا شما را در مقابل هر نوع تحدیدی احتمالی شما را حفظ کند . این مرورگر با توجه به رشد سریع رقیب همیشگی خود یعنی Google Chrome سعی می کند تا در نسخه های جدید خود امکاناتی بهتر را به شما ارائه کند که در این نسخه نیز با ایجاد تغییرات و همچنین اضافه کردن قابلیت هایی کوچک سعی در جلب توجه کاربران خود داشته است .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 386 10 سال پیش نظرات (0)

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

ADMIN بازدید : 366 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.120 Final

Google Chrome مرورگری است که امروزه در صدر پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین مرورگر ها در دنیا قرار گرفته و با انتشار آپدیت های مناسب و افزایش کارایی خود روز به روز به محبوبیت خود می افزاید . بی شک اگر بخواهید مرورگری را برای وبگردی و یا هر کار دیگری انتخاب کنید این مرورگر یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود . رقیب همیشگی این مرورگر یعنی Firefox نیز در مدت اخیر عملکرد خوبی داشته اما باز هم کروم عملکردی بهتر را نشان داده و محبوبیت بسیاری برای خود کسب کرده است . ویژگی هایی نظیر pop-up Blocker ، Bookmarks و … به همراه محیطی ساده ولی کامل این نرم افزار به همراه سرعت و امنیت بالای این نرم افزار از اصلی ترین دلایل محبوبیت این مرورگر در بین کاربران مختلف است . در چند نسخه اخیر نیز گوگل اقدام به انتشار دو نسخه از این مرورگر برای سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی کرده تا عملکرد مرورگر خود را بیش از پیش ارتقا ببخشد .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 277 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 37.0.2062.103

Google Chrome را می توان یکی از ۲ مرورگر برتری دانست که در سراسر دنیا و توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . رقیب اصلی این مرورگر بدون شک Mozilla Firefox است که دیروز نسخه ای جدید را منتشر کرد . یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مرورگر امنیت و سرعت بسیار بالای این نرم افزار است که بهترین شرایط برای وبگردی را برای شما فراهم می کند . همچنین محیط ساده ولی کامل این نرم افزار از دیگر نقاط قوت آن است که باعث محبوبیت بسیار بالای آن شده است . این مرورگر همچون سایر مرورگر های قدرتمند قابلیت های مختلفی نظیر بوکمارک ، اضافه کردن پلاگین های مختلف ، تغییر پوسته و … را در اختیار شما قرار می دهد که به شخصی سازی این مرورگر کمک بسیاری می کند . بدون شک اگر به دنبال یک مرورگر کامل با تمام آنچه که نیاز دارید هستین Google Chrome یکی از ۲ انتخاب شما خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 245 10 سال پیش نظرات (0)
adobe-flash-player-111ایران دانلود 2.jpg
 

دانلود نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player 14.0.0.179 Final

بدون شک نرم افزار Adobe Flash Player یکی از اصلی ترین ابزاری است که در کنار مرورگر های خود نیاز خواهید داشت تا وبسایت ها را با ظاهری کامل آن ها و بدون نقص مشاهده کنید . این نرم افزار که طرف شرکت معروف Adobe منتشر شده است به شما این امکان را می دهد تا فایل های فلش را در مرورگر خود به نمایش در بی آورید . فلش یکی از فرمت هایی است که امروزه برای طراحی وبسایت و یا تبلیغات از آن استفاده بالایی می شود و تقریبا در هر وبسایتی شاهد این فرمت خواهید بود . این فرمت به دلیل انعطاف پذیری بالا و گرافیک بی نظیر خود یکی از بهترین راه ها برای طراحی است که همین امر موجب استفاده بالا از آن شده است . حال اگر شما نیز می خواهید تا تصویری کامل و بدون تغییر از وبسایت های مختلف را در پیش روی خود داشته باشید بی شک نیاز به نرم افزار Adobe Flash Player خواهید داشت .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 247 10 سال پیش نظرات (0)
ایران دانلود .jpg

دانلود مرورگر Maxthon 4.4.1.5000

در بین وجود مرورگر های قدرتمندی مانند Firefox و Chrome و یا حتی Opera به سختی می توان گفت که سایر مرورگر ها قادر باشند حتی تعداد اندکی از کاربران را به سمت خود بکشند . اما در بین این ۳ مرورگر قدرتمند Maxthon موفق شده تا باز هم بر خلاف آنچه انتظار می رفت نتیجه به نسبت خوبی را برای خود ایجاد کند . این مرورگر که ظاهری شبیه به نسخه های قبلی مرورگر Firefox را دارد می تواند همچون مرورگر های قدرتمند صفحات وب را با سرعت بالا برای شما بارگذاری کند . شاید یکی از دلایل موفقیت این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد . از قابلیت های دیگر این مرورگر که همچون سایر مرورگر ها پشتیبانی می شود قابلیت ذخیره اطلاعات ورود به وبسایت ها ، قاببلیت Drag و Drop فایل ها ، جلوگیری از لود Pop-up های تبلیغاتی و … است که می تواند این مرورگر را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 235 10 سال پیش نظرات (0)

Opera Web Browser ( مرور گر اپر ) یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است. جهت مشاهده توضیحات کاملتر و دانلود آخرین ورژن نرم افزار Opera به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,593
  • بازدید ماه : 3,593
  • بازدید سال : 93,161
  • بازدید کلی : 1,888,084