loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 284 10 سال پیش نظرات (0)

نیازمند اندروید 2.2 به بالا
« ورژن 31.0 به پست اضافه شد »

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر معروف با نهایت سرعت وبسایت ها را در گوشی های هوشمند شما بارگذاری میکند. دارا بودن ویژگی های امنیتی این مرورگر پلتفورم اندروید آن را هم دربر میگیرد طوری که شما بصورت کاملا مخفی و امن میتوانید با موبایل خود در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از حمله هکرها و ویروس های اینترنتی در امان باشید. اگر به دنبال یک مرورگر خاص و قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید پیشنهاد میکنیم موزیلا فایرفاکس برای اندروید سایت ایران دانلود ۲را از دست ندهید.

firefox-browser-for-android-ایران دانلود 2.jpg
ADMIN بازدید : 317 10 سال پیش نظرات (1)

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم Chrome Browser محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند اما برای ما هم سوال بود که با اینکه اندروید محصولی از گوگل است چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟! Google Chrome از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است و از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل ، سافاری ، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند . مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید . هم اکنون شما میتوانید آخرین نسخه این مرورگر قدرتمند را ازایران دانلود ۲و از مرور صفحات وب لذت ببرید .

دانلود مرورگر گوگل کروم برای اندروید - Chrome Browser - Google v36.0.1985.131

ADMIN بازدید : 256 10 سال پیش نظرات (0)

« همراه با دیتای کامل »
« نسخه مود شده با پول بی نهایت »
نیازمند اندروید 4.0 به بالا

بازی Table Top Racing که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شده است که بازی در سبک Racing برای سیستم عامل های اندروید است که توسط Playrise Digital Ltd ساخته شده است. Table Top Racing دارای گرافیک کارتونی با وضوح بالا و باور نکردنی است، ماشین های اسباب بازی رومیزی در این بازی با یکدیگر مسابقه میدهند در حالی که هرکدام خواستار خارج کردن ماشین های دیگر از صحنه رقابت هستند. در طول مسیر جایزه هایی وجود دارد که با دریافت آن ها سلاح ها و آیتم هایی به شما داده میشود که بازی را جنجالی تر میکند و به کمک آن ها میتوانید رقیبان را شکست دهید. بازی دارای ۶ حالت منحصر به فرد بازی است و سازنده 17 نوع ماشین مختلف با قابلیت ارتقاء را برای شما در نظر گرفته است. این بازی بیش از 450,000 کاربر فعال و آنلاین دارد که این رقم نشان دهنده ی محبوبیت این بازی است، شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را ازایران دانلود ۲  دریافت کنید.

ADMIN بازدید : 211 10 سال پیش نظرات (0)

« ورژن 6.186.3 به پست اضافه شد »
نیازمند اندروید 4.0.3 به بالا

Clash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است، این بازی به دلیل دارا بودن امکانات مختلف و استراتژی خاص بازی توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند و به سود بسیار بالایی هم دست یابد. در بازی به شما زمینی داده میشود که باید با ساخت خانه و ابزارهای دفاعی از حمله کاربران آنلاین دیگر جلوگیری کنید تا به پیروزی نرسند،‌ از طرفی شما باید سربازان خود را ساخته و به سمت قببله ها حمله کنید، امکان حمله به دو صورت مرحله ای و جستجوی آنلاین برای این بازی در نظر گرفته شده است! لیگ های مختلفی در بازی وجود دارد که با جمع آوری کاپ های بیشتر به مراحل بالا صعود میکنید،‌ Clash of Clans یک بازی کاملا اعتیاد آور است و میتواند نوعی وابستگی در شما ایجاد کند. ساخت و موفقیت در بازی همیشه میسر نیست چراکه در بعضی مواقع کمبود پول،‌ الکسیر و یا حمله هایی که به شما وارد میشود این فرآیند را سخت میکند. امکان ارتقاء سربازان،‌ ابزار آلات جنگی، نیروهای جادویی، منابع، دیوارها و ... در بازی بخوبی فراهم شده و هرچه به بالاتر صعود میکنید نیازمند هستید که سیستم و ابزارهای خود را ارتقاء دهید. همچنین با ساخت کلن و یا عضویت در کلن های مختلف همچون کلن های ایرانی میتوانید از دوستان خود طلب نیرو کرده و یا به آن ها کمک کنید. در قسمت Live Chat این بازی میتوانید با افراد آنلاین کشور خود و کشورهای همسایه و یا اعضای کلن خود چت کرده و از دیدگاه های آن ها با خبر شوید. Clash of Clans کاملترین بازی استراتژیک آنلاین است که توصیف آن در یک پست میسر نیست شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را از ایران دانلود ۲  دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 251 10 سال پیش نظرات (0)

نیازمند اندروید 1.6 به بالا
« ورژن 2.7.0 به پست اضافه شد »

Nimbuzz Messenger یکی از بهترین و محبوبترین مسنجرهای چت انفرادی و گروهی با قابلیت های ویژه در اسمارت فون ها است که سایت دانلود رایگان نسخه اندرویدی آن را برای عموم به اشتراک گذاشته است. با Nimbuzz با دوستان خود علاوه به چت متنی به گفتگوی تصویری با کیفیت و سرعت بالا بپردازید و یا برای آن ها فایلی را ارسال کنید، بصورت رایگان با آن ها تماس برقرار کنید تا همیشه باهم در ارتباط باشید. با دارا بودن شکلک های زیبا حالات خود را در بین متون برای دوستان ارسال کنید، برای خود آواتاری انتخاب کنید و استاتوس خود را بروز کنید و از چت روم های موجود در نیمبوز بهره ببرید، ساخت چت روم (اتاق گفت گو) و یا کنفرانس دوستانه خانوادگی از ویژگی های این مسنجر میباشد.مسنجر رایگان Nimbuzz با شبکه اجتماعی فیسبوک و توییتر کاملا هماهنگ بوده طوری که شما قادرید استاتوس فعلی خود در فیسبوک را تغییر دهید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن برنامه Nimbuzz Messenger اندروید را ازایران دانلود ۲ دریافت کنید.

ADMIN بازدید : 286 10 سال پیش نظرات (0)

نیازمند اندروید 1.6 به بالا

کوکو با نام لاتین Coco یکی از اپلیکیشن های محبوب اندروید است که توسط Instanza Inc ساخته شده است. این برنامه در واقع از تلفیق وایبر و ویچت ساخته شده یعنی از سرعت وایبر و امکانات ویچت در ساخت خود استفاده کرده است. در مارکت گوگل پلی برنامه Coco اندروید به عنوان پر سرعت ترین مسنجر اسمارت فونی معرفی شده است, شما با این برنامه چت براحتی و بصورت رایگان میتوانید با وستان خود چت کنید و یا برای آن ها پیام های صوتی و عکس ارسال کنید. مسنجر Coco اندروید میتوانید جایگزین بسیار خوبی برای کاربران ویچت در ایران باشد.

ADMIN بازدید : 313 10 سال پیش نظرات (0)

« رام رسمی خاورمیانه (فارسی) برای SM-P605 »

سرانجام پس از مدت ها گوگل سیستم عامل جدید اندروید خود را با نام Android 4.3 Jelly Bean (آبنبات پاستیلی) را در 24 جولای 2013 منتشر نمود و در هفته ی اول اکثر دستگاه های نکسوس و اسمارت فون های موفق به دریافت آن شدند که به روز رسانی bugfixing جزئی در 22 آگوست 2013 منتشر شد. حال گروه دانلود رایگان رام رسمی اندروید 4.3 آبنبات پاستیلی را برای مدل گوشی سامسونگ گالکسی نوت 10.1 2014 (SM-P605) در نظر گرفت. همانطور که میدانید همیشه سامسونگ اندکی تاخیر در بروزرسانی دیوایس هایش به اخرین اپدیت دارد و آن هم به این دلیل است که بتواند با تمامی تحقیقاتی که انجام میدهد ، بی باگ ترین نسخه ممکن را ارائه کند. همانند همیشه هر آپدیتی نوآوری ها زیادی را به همراه دارد و باگ های بسیاری را در مقایسه با نسخه قبلی برطرف میکند. در فریمور 4.3 پشتیبانی از موتور گرافیکی جدید OpenGL 3.0 بخوبی صورت گرفته که اندروید میتواند در اجرای بازی های گرافیکی بسیار موفق تر و سریعتر عمل کند, همچنین حالت جدید مطالعه Reading Mode و تغییرات بخش فریمور دوربین همه و همه از ویژگی های Android 4.3 Jelly Bean برای Android 4.3 for Galaxy Note 10.1 2014 LTE GT-SM-P605 است.

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,680
  • بازدید ماه : 3,680
  • بازدید سال : 93,248
  • بازدید کلی : 1,888,171