loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 498 9 سال پیش نظرات (1)

 

ورژن جدید بازی بعد از انتظاری زیاد برای کاربران وارد گوگل پلی شد

این نسخه شامل امکانات جدیدی شده است که بیشتر مربوط به کلن شماست

برای دانلود این ورژن به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 386 10 سال پیش نظرات (0)

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

ADMIN بازدید : 325 10 سال پیش نظرات (0)

برنامه های موزیک سازی و میکس موزیک یکی از محبوب ترین برنامه ها به حساب می آیند که برخی برای سرگرمی و برخی نیز برای انجام کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند. به هر حال هر دو دسته می توانند از برنامه های آهنگسازی که برای گوشی عرضه شده است استفاده کرده و این کار را در گوشی نیز انجام دهند. مدتی است که شاهد عرضه برنامه های ساخت آهنگ برای گوشی های آندرویدی هستیم که یکی از آنها SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0 نام دارد. این نرم افزار به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید در گوشی آندرویدی تان آهنگ مورد نظرتان را بسازید. SPC – Music Sketchpadدارای ابزارهای مختلفی می باشد که از این ابزارها می توانید برای ساخت آهنگ های خود استفاده کنید. این ابزارها بسیار کامل هستند و میتوان گفت تمام ابزارهای لازم برای آهنگسازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساخت موزیک توسط این برنامه با استفاده از ۱۶ پد حرفه ای انجام می شود که میتوانید از افکت هایی که داخل برنامه وجود دارد برای کار خود استفاده کرده و یک آهنگ حرفه ای تر و زیباتر بسازید. پدهای موجود در این برنامه به صورت چند لمسی تعبیه شده اند.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

قابلیت ضبط صدا نیز در این اپلیکیشن قرار دارد. شما می توانید با استفاده میکروفون گوشیتان صدا را ضبط کنید و از ان برای میکس فایل های صوتی استفاده نمایید. علاوه بر آهنگسازی نرم افزار SPC – Music Sketchpad قابلیت ویرایش فایل های صوتی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. به وسیله این قابلیت، می توانید فایل های صوتی داخل گوشی تان را مورد ویرایش قرار دهید؛ این ویرایش می تواند شامل مواردی نظیر اعمال افکت بر روی فایل های صوتی، برش دادن بخشی از فایل صوتی مذکور، به هم وصل کردن چندین فایل صوتی و ادغام آنها برای ایجاد یک فایل جدید، افزایش کیفیت فایل های صوتی و … اشاره کرد. برای کسانی که به کار آهنگسازی علاقه دارند و یا حتی برای سرگرمی از برنامه های آهنگسازی استفاده می کنند توصیه میکنیم حتما این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید. به طور حتم از قابلیت های بی نظیر آن متعجب خواهید شد

ADMIN بازدید : 341 10 سال پیش نظرات (0)

نیازمند اندروید 2.2 به بالا

اگر گوشیِ اندرویدی خود را روت کرده اید و نگران از دست دادن گارانتی خود هستید و یا گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و برای این کار لازم است که به نمایندگی مراجعه کنید نیازی به نگرانی نیست. البته میدانید که گارانتی گوشی های روت شده از بین میرود و نمایندگی ها با استفاده از نرم افزار مختلف و سطح دسترسی به ریشه گوشیتان متوجه روت شدند میشوند که در نهایت منجر به باطل شدن گارانتی شما میشود!! Universal Unroot یک برنامه پولی است که به شما این امکان را میدهد تا به سادگی تنها با لمس کردن دکمه آنروت گوشی خود را آنروت کنید، بعد از یک ریستار و بوت شدن گوشی شما شاهد آن هستید که گوشی شما آنروت شده است، این برنامه بصورت رایگان در اف دی ال آماده دانلود است!
به گفته سازنده این برنامه، اکثر گوشی های اندروید 2.2 به بالا برای آنروت شدن در این برنامه پشتیبانی میشوند که به عنوان نمونه میتوان به Galaxy Note 10.1, Galaxy MEGA, Galaxy S 4, Galaxy Note 2, and Galaxy Note 3 و تمامی مدل های گوشی LG اشاره کرد. کار با این برنامه بسیار آسان و سریع است و شما میتوانید آخرین نسخه از این نرم افزار را بصورت مستقیم از ایران دی ال ۲دانلود کنید.

 

universal-unroot-ایران دی ال 2.jpg
ADMIN بازدید : 400 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

ویژگی های بازی Angry Birds Rio 1.7.0:

— دارای ۷ سطح بازی شامل ۲۴۰ مرحله مهیج + ۴۸ مرحله جایزه

— میوه های مخفی موجود در مراحل مختلف که شما باید ان ها را کشف کنید

— مهارت های ویژه برای پرندگان در مراحل پایانی ۷ سطح

ADMIN بازدید : 364 10 سال پیش نظرات (0)

با محبوبیت گوشی های موبایل و افزایش روز افزون استفاده از آن در بین کاربران، تفکر ساخت اپلکیشین برای این گوشی ها ها بتواند کانال های تلویزیونی را بر روی گوشی پخش نماید نیز شروع شد. صدا و سیما به دنبال ساخت اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و ایفون بود که بتواند توسط انها به کاربران کمک کند تا بر روی گوشی های موبایل خود کانال های تلویزیونی را دریافت نمایند. خوشبختانه این پروژه با موفقیت روبه رو شد و با عرضه برنامه صدا و سیما توانست جای خود را در بین کاربران گوشی باز کند. و برنامه خود را در بین برنامه های گوشی جا دهد. یکی از برنامه هایی که قادر است شبکه های تلویزیونی را از طریق سرورهای صدا و سیما دریافت نماید، برنامه IRIB TV 3.1 است که شبکه های ایرانی را از طریق فلش پلیر اجرا می نماید. IRIB-TV به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید شبکه های صدا و سیمای ایران را توسط اینترنت بر روی گوشی اندروید دریافت نمایید. البته سازنده این برنامه تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا IRIB-TV بتواند با استفاده از برنامه پلیر معروف MXPlayer نیز شبکه های تلویزیونی را پخش و اجرا کند.

IRIB TV 3.1

 
ADMIN بازدید : 253 10 سال پیش نظرات (0)
 نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای کاربران آندروید و به ویژه برای کسانی که به موضوعات اقتصادی و قیمت روزانه اقلام مختلف نیاز دارند. این نرم افزار می توانید قیمت وسایل و کالاهای مختلف الکترونیکی، ارز، سکه و … را نمایش دهد. قیمت هایی که توسط برنامه “نبض بازار” نمایش داده می شود از منابع دقیق و قابل اعتماد گرفته می شود. نبض بازار از چندین منبع مختلف برای نمایش قیمت ها استفاده خواهد کرد که همگی آنها معتبر هستند پس نگرانی از بابت صحبت قیمت ها نخواهید داشت!یکی از ویژگی های بارز نرم افزار Nabze Bazaar این است که قیمت اجناس مختلف را دسته بندی های مشخص قرار داده است تا برای پیدا کردن قیمت هر وسیله با مشکلی مواجه نشوید. برای مثال قیمت گوشی های موبایل، قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت لپ تاپ، قیمت ابزارهای جانبی موبایل، قیمت ابزارهای جانبی کامپیوتر و … هر کدام در یک دسته بندی قرار دارند تا به سادگی بتوانید به کالای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. حتی نبض بازار به محض وارد شدن به برخی از همین بخش ها، زیر مجموعه های دیگری نظیر شرکت سازنده نیز در نظر گرفته است تا کار کاربران برای پیدا کردن محصول ساده تر از پیش شود.

Nabze Bazaar 1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی دیگر از قابلیت های Nabze Bazaar این است که شما می توانید آن را در زمانی که آفلاین هستید نیز مرور کنید. به این ترتیب شما زمانی که آنلاین هستید قیمت ها را در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد و هنگامی که به اینترنت متصل نیستید می توانید آخرین قیمت های زمان آنلاین بودنتان را مشاهده کنید. با نصب کردن نبض بازار بر روی گوشی تان می توانید همیشه و در هر مکانی سریعا به جدیدترین قیمت ها نظیر قیمت موبایل، لپ تاپ، ابزارهای جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، سکه، دلار، دوربین عکاسی و فیلم برداری، انواع تبلت ها، ماشین های داخلی و خارجی و دسترسی داشته باشید.Nabze Bazaar با گوشی و تبلت های مختلف سازگاری دارد. پس توصیه می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 734
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 2,991
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,742
  • بازدید ماه : 3,742
  • بازدید سال : 93,310
  • بازدید کلی : 1,888,233