loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 218 9 سال پیش نظرات (0)

یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند. موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند. بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.

RIDE PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

RIDE pc cover small دانلود بازی RIDE برای PC

ADMIN بازدید : 262 10 سال پیش نظرات (0)

امروز برای شما علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی یک بازی بسیار جالب و مهیج را آماده کرده ایم ،بازی زیبای Drag Racing 1.6.24 که توانسته رکورد باور نکردنی 500 میلیون نصب را در گوگل مارکت به خود اختصاص بدهد. در این بازی بسیار هیجان انگیز شما باید با دیگران به رقابت سرعت بپردازید و با تعویض به موقع دنده اتومبیل خود به بالاترین شتاب ممکن رسیده و در این رقابت دو نفره پیروز بشوید و به این ترتیب به مراحل بالاتر بازی راه پیدا کرده و با چالش های گوناگون دیگری روبرو بشوید.

drag-racing-1_6_24-1www.doownloadha2.r98.ir.jpg
 

پیش نیاز: اندروید 1.6 و بالاتر

در بازی زیبای Drag Racing 1.6.24 شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در ابتدا شما برای شروع بازی باید از میان بیش از 50 اتومبیل مسابقه ای که از قبل برای شما آماده شده است یکی را به دلخواه انتخاب کرده سپس وارد یک مسابقه نفس گیر با رقبای خود بپردازید در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با یک اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید شما در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان دنده ماشین را عوض کنید تین کار د افزایش سرعت اتومبیل بسیار تاثیر دارد به گونه ای که به وضوح خواهید دید که در صورت دیر و یا حتی زود عوض کردن دنده شتاب شما تا چه حد پایین آمده و شما چقدر عقب خواهد ماند. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده و حوصله سربر به نظر برسد و این آمار و ارقام در مورد بازی کمی برای شما باور نکردنی باشد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ وکنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.

ADMIN بازدید : 221 10 سال پیش نظرات (0)

اگر عاشق بازی های ماشین سواری می باشید ما به شما عزیزان بازی مهیج و جذاب Nitro Nation Racing 3.2.1 را پیشنهاد می کنیم که توسط یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی به نام Creative Mobile Games ساخته شده است. در این بازی زیبا شما خواهید توانست که لذت واقعی رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای را با تمام وجود احساس کنید. این بازی از گرافیکی بسیار بالا و کاملا سه بعدی بهره می برد که در ترکیب با جلوه های صوتی زیبای خود باعث می شود که شما هرگز از انجام آن خسته نشوید و بتوانید به سادگی آن را برای مدت های طولانی با لذت هر چه تمام تر انجام بدهید.

nitro-nation-racing-3_2_1-1ایران دانلود 2.jpg
 

پیش نیاز: اندروید 2،3 و بالاتر

در ابتدا بعد از ورود به بازی Nitro Nation Racing 3.2.1 شما باید از میان اتومبیل های موجود که از بهترین های شرکت های بزرگی همچون فورد ،شورلت ،هیوندای ،مزدا و…. می باشند یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان مسابقه و رقابت بشوید. شما باید با مسابقه دادن و پیروزی در این مسابقات پول جمع آوری کرده و با استفاده از پول هایی که به دست آورده اید اتومبیل های جدید خریداری کرده و یا همچنین اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید از نظر ظاهر و یا موتور تقویت نمایید ،شما می توانید حتی دیفرانسیل و گیربکس اتومبیل خود را تعویض کرده و به این ترتیب شتاب و قدرت اتومبیل خود را تا حد امکان بالا ببرید. بازی Nitro Nation Racing 3.2.1 یکی از بهترین بازی های ماشین سواری مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد که تا کنون طراحی و ساخته شده است این بازی دارای کیفیت HD می باشد که جذابیت انجام آن را برای شما دو چندان خواهد کرد ،همچنین از عواملی که باعث برتری این بازی نسبت به دیگر بازی های مشابه شده است گیم پلی بی نظیر آن می باشد که بسیار ساده بوده و شما با یک بار انجام دادن این بازی کاملا با طریقه کار کرد آن آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که تا چه حد این بازی ماشین سواری اعتیاد آور بوده و شما را به خود جذب می نماید.

ADMIN بازدید : 234 10 سال پیش نظرات (0)

بازی تاکسی دیوانه از بازی های پرطرفدار در کامپیوتر است که این بار ورژن جدید این بازی را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم که دارای دیتا کم حجم است.خود را برای یک رانندگی پر هیجان آماده کنید! در بازی Crazy Taxi City Rush 1.0.2 شما نقش یک راننده تاکسی را ایفا می کنید که در شهری زندگی می کند که همه افراد آن عجله دارند و دوست دارند تا سر زمان مشخص به مکان مورد نظر خود برسند به همین دلیل به یک راننده ماهر و حرفه ای نیاز دارند. اکنون شما باید نقش این راننده حرفه ای را برای آن ها ایفا کنید شما باید با بالاترنی سرعت ممکن رانندگی کنید و در سر زمان معیین مسافران را به مقصد مورد نظرشان برسانیدو برای رسیدن به مقصدتان همه چیز را از سر راه بردارید حتی ماشین هایی را که ممکن است سرع حرکت شما را کاهش بدهند و سر راهتان قرار بگیرند.

crazy-taxi-city-rush-1_0_2-1ایران دانلود 2.jpg
 

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در بازی بسیار جذاب Crazy Taxi City Rush شما باید در ابتدا برای شروع بازی از میان پنچ تاکسی مختلف یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید سپس با استفاده از آن وارد خیابان های شهر بشوید و به دنبال کسب در آمد باشید در آمد شما از طریق پیدا کردن مسافر بدست می آید شما باید از گوشه و کنار شهر مسافران را سوار کرده و در زمانی که برایتان مشخص می شود مسافران را به مکانی که از شما درخواست می کنند برسانید البته باید توجه داشته باشید که مسافرانتان را در زمان تعیین شده و به سلامت به مقصد شان برسانید شما برای انجام این کار باید از مسیر های گوناگونی عبور کنید مانند مسیرهای شیب دار، بازارها، میدان اصلی شهر و سواحل دریا، شما می توانید رکورد هایی را که در بازی به دست می آورید در فیس بوک با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی می باشد که تا کنون به بازار ارائه شده است به گونه ای که توانسته به سادگی نظر کاربران را به خود جلب کند، همانطور که از تصاویر پیداست بازی دارای گرافیکی جالب و البته جذاب می باشد که در کنار گیم پلی بی نظیر این بازی می تواند برایتان لحظات خوبی را در اوقات فراغت به وجود بیاورد.

ADMIN بازدید : 248 10 سال پیش نظرات (0)

« همراه با دیتای کامل »
« نسخه مود شده با پول بی نهایت »
نیازمند اندروید 4.0 به بالا

بازی Table Top Racing که به تازگی نسخه جدیدی از آن منتشر شده است که بازی در سبک Racing برای سیستم عامل های اندروید است که توسط Playrise Digital Ltd ساخته شده است. Table Top Racing دارای گرافیک کارتونی با وضوح بالا و باور نکردنی است، ماشین های اسباب بازی رومیزی در این بازی با یکدیگر مسابقه میدهند در حالی که هرکدام خواستار خارج کردن ماشین های دیگر از صحنه رقابت هستند. در طول مسیر جایزه هایی وجود دارد که با دریافت آن ها سلاح ها و آیتم هایی به شما داده میشود که بازی را جنجالی تر میکند و به کمک آن ها میتوانید رقیبان را شکست دهید. بازی دارای ۶ حالت منحصر به فرد بازی است و سازنده 17 نوع ماشین مختلف با قابلیت ارتقاء را برای شما در نظر گرفته است. این بازی بیش از 450,000 کاربر فعال و آنلاین دارد که این رقم نشان دهنده ی محبوبیت این بازی است، شما میتوانید آخرین ورژن این بازی را ازایران دانلود ۲  دریافت کنید.

ADMIN بازدید : 179 10 سال پیش نظرات (0)

بازی اندروید موتو شهر سرعت Speed City Moto : تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهر سرعت در پیست های حرفه ای در کلاس های ۲۵۰ cc و غیره برای تیم خود افتخار آفرینی کنید بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی برای شما بازی خور های موبایل میباشد

ADMIN بازدید : 253 10 سال پیش نظرات (0)

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 540
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,797
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 61,228
  • بازدید کلی : 1,856,151