loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 247 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام اعتراف با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Emad%20Talebzadeh%20 %20Eteraf دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام اعتراف

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Emad Talebzadeh – Eteraf

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Emad Talebzadeh – Eteraf

——————————-

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام اعتراف

————————

من عاشق.کسی شدم … که راهش از دلم جداست
اونقدر خودش رو دوست داره … فکر می کنه خود خداست
من عاشق کسی شدم … که دلش از همه پره
بی خودی دل خوشم بهش … بی خودی ازم دل خوره
زل می زنه توی چشام … اما منو نمی بینه
وقتی با هم میریم یه جا … کنار من نمی شینه

هر کاری واسش می کنم … اما.به چشمش نمیاد
تو این همه سال نشده … یه بار ازم چیزی بخواد
خیلیا میگن منو اون … وصله ی ناجور همیم
خیلیا هم فکر می کنن … که دوستای دور همیم

انقدر غریبی می کنه … که حس من یخ می زنه
فقط یه خوبی داره که … مطمئنم ماله منه
خوب می دونم با هیچ کسی … اندازه ی من راه نمیاد
به چشمش هیچ کس … غیر من این همه زیبا نمیاد

هر کاری واسش می کنم … اما به چشمش نمیاد
تو این همه سال نشده … یه بار ازم چیزی بخواد
خیلیا میگن منو اون … وصله ی ناجور همیم
خیلیا هم فکر می کنن … که دوستای دور همیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 657
  • آی پی دیروز : 766
  • بازدید امروز : 1,912
  • باردید دیروز : 5,601
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,362
  • بازدید ماه : 14,362
  • بازدید سال : 103,930
  • بازدید کلی : 1,898,853