loading...
ایران دی ال 2
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 197 10 سال پیش نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامان صفری به نام خیلی حس دارم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : مهدیه عرب / آهنگ : سامان صفری / تنظیم : بهروز علیاری )

 

-Saman Safari   Kheyli Hess  دانلود آهنگ جدید سامان صفری به نام خیلی حس دارم

MP3-320

Saman Safari - Kheyli Hess Daram

MP3-128

Saman Safari - Kheyli Hess Daram

OGG-64

Saman Safari - Kheyli Hess Daram

MP3-32

Saman Safari - Kheyli Hess Daram

متن آهنگ سامان صفری به نام خیلی حس دارم

منه بی حواسو میبری به رویا مثل تو ندیدم یدونه ای تو دنیا

منو تو تو بارون عجب هوایی میشه قصه ی من و تو چه ماجرایی میشه

یجوری باهامی که باورش محاله با خودم میگم هی نکنه این خیاله

دلم میگیره وقتی میزنی زیر خنده همه ی دلخوشیم به خنده ی تو بنده

من با تو میمونم تورو نمیدونم

من با تو میام تا اونجایی که میتونم

کاش دنیا مثل حرف این و اون نباشه

توی دنیامون از غصه نشون نباشه

خیلی حس دارم روی نگاه مهربونت

بس که میخوامت دیگه شدم بلای جونت

خیلی حس دارم روی خنده های قشنگت

روی حس ساده و پاک و یه رنگت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1880
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 3487
  • آی پی امروز : 592
  • آی پی دیروز : 766
  • بازدید امروز : 1,484
  • باردید دیروز : 5,601
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,934
  • بازدید ماه : 13,934
  • بازدید سال : 103,502
  • بازدید کلی : 1,898,425